søndag 21. april 2013

Husker du...?

I disse "Bæver"-og Yngve Moe-tider (hvil i fred) er det

lett for at man går inn i "Husker du??"-land....
På Oppdal i gammeldåggå-verden var det noen som satset på en konsert med ny-kjente Dance with a stranger!! Dette vil sikkert si at det var i siste halvdel av de glade 80-årene (altså etter 1985..)
Ergo var det leeeenge før jeg fikk førerkort...
 
Ikke erindrer jeg skyssen til Oppdal,
men det er meget mulig vi tok buss!!
 
Tove Lillian, Bente og jeg hadde fått skrapt sammen nok penger til å overvære konserten..
Ingen av oss de store blod-fansene,
men på konsert skulle vi.
Ute-konsert til og med ;)
 
Dance with a stranger dro frem sine låter - en etter en..
men publikum var bare sånn passe med..
 
Helt til Bente og jeg syntes litt synd på bandet som fikk så liten respons fra publikum..
Lurer egentlig på om det var til Toves store fortvilelse??!!
 
Ikke kan jeg tro at vi kunne tekstene så det måtte være intens klapping, roping og kanskje litt "Bæver"-hyling for å piffe opp stemningen..
 
De som kjenner både Bente og meg, vet at vi ikke er de som roper høyest (iallefall ikke offentlig..)
 
Ei stund senere startet jeg på Handel-og kontor grunnkurs på Oppdal, der var det faktisk endel som husket meg fra konserten ....
 
Har du et morsomt konsertminne??
 
Klem fra Laila ;)

Ingen kommentarer: