søndag 29. april 2012

Storgevinst i sikte...........

Heisann, lenge mellom innleggene her men jeg kjører på ...

Jeg fikk tilbud om bytur på torsdag! Etter nøye overveielse, dvs sjekking av konto, ble det til at jeg ble med mitt kjære søskenbarn - Tove - på shopping.

Jeg har varsling på sms ved premier fra Norsk tipping, ved 11-tiden dagen etter trekninger tikker det inn melding hvis du har vunnet.

Denne torsdagen (altså dagen etter vikinglotto'n), kom det også inn ei melding - uten at jeg gikk i taket for det........ Tove kjørte, så jeg kunne trygt gå inn på Tippe-kontoen for å sjekke hvor mye jeg hadde vunnet.

Nå er du vel spent??
Joda, siden åpenbarte seg - men med saldo kr 0!!
Hva???
Det måtte jo bare bety at jeg hadde vunnet sååååååå mye at de hadde overført beløpet på bankkontoen?!

Ikke få tanker som går gjennom hodet akkurat da - penger er som regel en mangelvare - og jeg skal jo til sydligere strøk også... og ikke minst denne shoppingen med Tove da... det skulle handles...

Bankkontoen måtte sjekkes, ringte bonden og oppga alt for at han skulle komme seg inn på kontoen min for å sjekke..
Da slo det meg - kanskje sjekke tippesiden min en gang til...
og joda...
da var saldoen økt med hele,
hold deg fast----
30,-
Vi flira så vi gråt..
Tove kanskje mest over ansiktsuttrykk og dollartegn i øynene,
mens jeg gråt vel mer over
tapte drømmer ;)

Jaja, sånn går nå dagene...
ønsker deg en finfin søndag
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: