tirsdag 10. april 2012

Påsken er over............

Vinteren fortsetter...
Påsken er over...

Påsken ja.. jeg jobbet først i påsken, så bestemte jeg meg for å på fest.
For å gjøre en lang historie kort: Jeg møtte veggen! Opplevelsen går inn i historien som verre enn en ny-konfirmants møte med fest og alkohol.
Dermed var fest-karrièren denne påsken over.
Men noen må jo kjøre å ;)

Nå skal jeg jobbe 5 vakter - før jeg tar en uke ferie.
Jeg har igjen litt mye ferie,
ble overført to uker fra sist år,
jeg skal ikke noe spesielt altså, må ratt vaske rundt litt ;)

Bonden og jeg har bestilt oss sydentur på mai!!!
Skal straks starte nedtelling no!
Ønsker deg en finfin tirsdag,
Klem fra Laila

2 kommentarer:

Annabel sa...

"Verre enn en ny-konfirmants møte med fest og alkohol" høres fryktelig frytelig vondt ut!!!
Lenge leve sjåfør-rollen sier jeg! hehe!!

Laila sa...

Er nok den rollen jeg trives best i... liker iallefall ikke det motsatte... ;)