tirsdag 14. februar 2012

Gjennomtenkt... vel nei... ikke hele tiden...

Jeg har den siste tiden vurdert mobiltelefoner...
Og jeg kom frem til at Samsung Gio var den rette for meg.
Dette etter å ha spurt den yngre garde, denne gang mitt fadderbarn, om hvilken telefon som kunne passe en sånn gammel røy som meg.. ;)

Min gamle mobil var nær å kutte ut, noe den også gjorde med jevne mellomrom..
Ergo hadde jeg en god grunn til å hive meg på android-bølgen!

Dro til Tynset i dag, for å kjøpe vidunderet. Det skal sies at jeg har vært innom et "par" turer før, til bondens store fortvilelse.
Derfor skulle det skje i dag, bonden hadde ikke anledning til å bli med heller.

Det er visst Valentines dag i dag,
noe selgeren påpekte, da han spurte:
"Er det Valentines-gaven til deg sjøl??"
"Tja", svarte jeg usikkert..
Og fikk dermed en stor (?) rabatt på noen kroner!

Vel hjemme, etter ladingen var unnagjort -startet eventyret (??)
Det å skrive melding var ikke enkelt gitt...
Hadde ikke tatt med i mine beregninger, disse pølseformede fingrene mine. (Klubber)
Hvordan i all verden skal dette gå?
Fikk da knotet ned ei prøvemelding, ikke helt uten bannskap.

Etterpå var jeg ivrig til å finne ut hva dette android-markedet var for noe?!
Og der kan man vel si at jeg har klusset til det meste,
ikke skjønner jeg hvordan man skal lese disse kodene som er overalt i dag, og ikke skjønner jeg hvordan jeg skal komme meg inn der, he he...har dessuten opprettet en konto der jeg hadde en konto fra før.. så nå: Nytt brukernavn og nytt passord.

Jeg må nok innhente ekspert-hjelp........................

Det koster å følge med i tiden,
for en "gammel" dame!!

Tror jammen fortsettelse følger,
til da: Ha en fortryllende kveld,
med eller uten touch/androidmobil-
klem fra Laila =)


Ingen kommentarer: