torsdag 2. februar 2012

Er det lurt å handle når man er sulten???

JAAAAAAAA! I allefall når resultatet blir sånn, og det til kveldsmat en torsdagskveld!!
Noen ganger er det ålreit å bli sendt til Tynset på intern undervisning,
da kan jeg handle litt etterpå..
Ok, dere som kjenner meg vet at jeg handler litt ellers å;)
Men på slutten av en arbeidsdag,
etter en lunsj med mindre god havregrøt fra AXA -
er det lett å gå i fellen med å handle for mye ;)

Her er resultatet etter en impulstur til Ulsberg,
party sjø..
Du drar på party med gode hensikter, dvs det skal ikke handles!!
Skapene og hyllene er fulle,
men så får du det der skjemaet da eller rettere sagt bestillingsarket...
og jammen er det litt synd på ho som selger å,
vertinnen stakkars, hun har jo bakt og kokt kaffe...
Hun får jo fordeler etter hvor mye de andre handler..
Jaja, så er det i gang da...
Noen ganger handler jeg noe drikkbart å..
Man kan lure på om det er så forbaska lurt, når man ser dette bildet...
Men jeg tar meg ikke sååå høytidelig jeg!
Moro var det!!

Da har du fått mine tanker omkring emnet handling eller ??
Må nyte kveldsmaten min jeg no..
Ha en fin kveld,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: