onsdag 4. januar 2012

Nisser til skrekk og gru....

Det er så mange som elsker nissene sine!
Jeg er ikke en av dem, til sist jul (altså i fjor) fikk jeg akutt nisseangst!
Jeg ble skjelven og gråtkvalt da nissene skulle settes frem.
Noen var endog så lite tiltalende at de måtte være i kassen sin.

Nå skal det sies at jeg aldri har hatt mange nisser, det er noe med dem...
Det fins helt sikkert nisser som er mer nisseaktige enn mine altså, jeg ser mer for meg en snill og god fjell- eller fjøsnisse jeg.
Noen i slekta mi har over 100 nisser (skrekk og gru), det ble en diskusjon før jul om jeg muligens er adoptert pga nissefobien. Men konklusjonen ble at jeg nok er for lik mitt opphav til at den muligheten kunne vurderes nærmere...

Mulig at jeg må ta meg en shoppingrunde - for å handle snille og gode nisser nå når det er på salg. Satser på at angsten ikke tar meg under forsøket!

Forresten, nå når jeg skriver dette slår det meg..
Det må være en kasse som ikke har blitt med ned fra kvisten,
jeg mangler jo Jesus-barnet og en go'lynt nisse som lyser........

Jaja, ha en fortreffelig kveld, her er ikke nissene ryddet vekk ennå - til helga kanskje!
Klem fra Laila

Ps: bildene er av de stakkars nissene som gikk gjennom kontrollen ;)

Ingen kommentarer: