mandag 16. januar 2012

mat(?), trening og latskapen lenge leve....

Da har jeg faktisk vært på aerobic igjen, selv om jeg prøver tappert å finne 1000 unnskyldninger for å slippe...
Jeg prøvde en gang å spise ribbe før jeg dro på trening - det anbefales ikke!
Ribbefettet lå og vugget i takt med musikken, ved hvert knebøy kjente jeg smaken av den, og jeg begynte nesten å lure på om jeg hadde svelget den ;)

Som du ser har jeg ikke fyrt opp i peisen i kveld, neida - jeg sparer på veden jeg.. Thelysa er jo sååå billig for tiden, så jeg tenner lys overalt ;) De varmer jo litt, eller?
Det har altså ingenting med at det kun er to vedskier innomhus....
(Latskapen lenge leve!!!)

Tilbake til mat eller noe man putter i seg.
Jeg er ikke noe flink til å være gjennomført sporty, ok - jeg disser meg ivei på trening et par timer for uken, men jeg lever absolutt livet utenom de to timene.
Man blir jo såååå himla sulten av å røre på flesket.

Bonden har hatt møte her i dag, dvs at det fantes (kremt) kaffekaker her....
Etter jeg kom hjem, har jeg spist noen vidunderlige smurte lefser, litt smultring og jammen fant jeg ikke konfekt-esken å ;)
Når jeg nå ser hva jeg har skrevet, begynner det å demre for meg hvorfor de jæv.. bilringene ikke vil forsvinne....
Og attpåtil fant jeg ut at havregrøt måtte jo være sunt (for det er det vel???),
kanskje ikke med sukkermengden jeg hadde på men....


Jaja - sånn går nå dagene..
I morgen er det senvakt, og jammen er det grøtkveld å!
Den lages av min arbeidskollega og inneholder mye godt -
det gledes!!!

Ønsker deg en finfin kveld videre,
skal se det kommer et innlegg igjen snart...
Klem fra Laila

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid morsomt å lese siden din Laila :-)

Venke sa...

Anonym er meg,Laila
Venke :-)