onsdag 8. august 2012

til legen i dag...

Etter nok en natt med hosting og lite søvn bestemte jeg meg...
jeg skulle innom legekontoret for å ta CRP'n min.
Denne indikerer hva det er som florerer i kroppen, om det er bakterier eller virus - eller bare hypokonderi!!

Ved spørsmålet mitt i luken om å få ta CRP - ville sykepleieren at legen skulle lytte på meg.. så da måtte jeg bare sette meg ned å vente.
Kom overraskende fort inn,
etter å ha blitt satt i karantene lengst nede i gangen i noen minutter.

Vel inne hos legen, ble jeg grundig undersøkt - og sendt på lab en der CRP' n skulle taes.
Den var forhøyet,
så det ble tabletter i ulike former,
nesespray og hostedempende.. og ikke minst sykemelding -
legen syns ikke det så ut som frk Lien hadde hatt 2,5 uker med ferie..(Hva?? Var jeg ikke fresh?? Uthvilt?? Frisk i farven???)
Da har jeg en ferieuke til gode til senere!! (HURRA).

Så nå kan man bare håpe at man tåler medisinen man har fått og at bedring er i siktet!
Hepp, hepp - ha en fin onsdagskveld!
Klem

1 kommentar:

Anonym sa...

God bedring. :) Hilsen sykepleieren :)