onsdag 14. desember 2011

Etter trening...

er det viktig å fylle opp igjen...
Snop, kaffe, brus og ikke minst røyk.. (og pc...)

Det er vel kanskje ikke det de lærde anbefaler, men sånn er det bare i Laila's verden =)

Jeg er stolt over at jeg har startet å trene, men jeg er redd for å bli overtrent, derfor denne etterfyllingen.

Ellers går juleforbredelsene sin skjeve gang, jeg har bakt litt.. Men resten står liksom litt på vent. Jeg har funnet ut at jula kommer og går uansett hvor mye man stresser.
Og det er faktisk noe i at jula ikke feires i skuffer og skap! Så hvorfor må absolutt alt skures og gnikkes på??

Det var dagens moralpreken ;)
Ønsker deg en fin førjulstid,
sett deg ned - hør på en fin julesang, kjenn skuldrene senker seg litt..
Det du ikke blir ferdig med, det er ingen krise (det blir bare krise hvis du ikke har kjøpt julegave til meg!!!)
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: